Warunki dostawy i zwrotu


Towary zakupione na stronie internetowej KOBIOKI są dostarczane ze scentralizowanego magazynu zlokalizowanego w Lazdijų g. 18B, Kowno.



Jeśli złożysz zamówienie przed godziną 15:00 w dzień powszedni, przygotujemy i wyślemy towar tego samego dnia roboczego.


Informacje o dostawie

Dla Twojej wygody KOBIOKI oferuje kilka opcji dostawy:
- Dostawa do domu odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
- Dostawa do urzędów pocztowych jest możliwa za pośrednictwem firm kurierskich DPD i OMNIVA.
- Towary można również odebrać w naszym punkcie odbioru w Kownie, przy ulicy Lazdijų g. 18B (Aleksotas).

1. Wybierz najwygodniejszą metodę dostawy zamówienia.

2. Po dokonaniu płatności prosimy o przesłanie wiadomości e-mail. Otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem o przetworzeniu zamówienia.

3. Po przekazaniu paczki kurierowi otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail. wiadomość e-mail z informacjami o śledzeniu przesyłki.

4. Jeśli zdecydujesz się odebrać towar w oddziale w Kownie, otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail. e-mail, gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru.

Warunki zwrotu

  • Kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży zawartej ze sklepem internetowym KOBIOKI.LT, informując o tym Sprzedawcę na piśmie (e-mailem, wskazując zwracany produkt i jego numer zamówienia) nie później niż 14 dni od daty dostarczenia towaru.
  • Produkt wysokiej jakości można wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni tylko wtedy, gdy opakowanie jest nienaruszone.
  • Używane towary wysokiej jakości nie podlegają zwrotowi.
  • Termin zwrotu towarów rozpoczyna się od daty dostarczenia towarów kupującemu.
  • Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący, jeżeli towar został zwrócony nie z winy Sprzedającego. Sprzedający ponosi koszty zwrotu towarów, jeśli Kupujący otrzymał towary złej jakości. Audyty jakości produktów są przeprowadzane wewnętrznie w Biokobi International UAB.
  • Jeśli zwrócone towary spełniają wymogi Polityki zwrotów, pieniądze za zwrócone towary zostaną przelane na konto bankowe użytkownika nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania zwróconych towarów. Jeśli zwrócone towary nie są zgodne z polityką zwrotów, zwrot pieniędzy nie zostanie przyznany.
  • Wadliwe towary mogą zostać zwrócone przedsiębiorcy poprzez niezwłoczne poinformowanie przedsiębiorcy o otrzymaniu towarów niezdatnych do spożycia za pośrednictwem poczty elektronicznej. info@kobioki.lt.
  • W przypadku, gdy powodem zwrotu towarów jest ich niezadowalająca jakość, Sprzedający zobowiązuje się do wymiany towarów o niezadowalającej jakości na towary o zadowalającej jakości na własny koszt lub do zwrotu pieniędzy zapłaconych za towary oraz do pokrycia kosztów dostawy i/lub zwrotu.

Warunki wymiany towarów

  • Wymiana towaru wysokiej jakości może nastąpić w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru Kupującemu.
  • W przypadku chęci wymiany produktu wysokiej jakości na inny, kupujący ponosi koszt zwrotu i ponownego dostarczenia produktu do kupującego.
  • Towary wysokiej jakości można wymienić bezpłatnie w punkcie zbiórki w Kownie przy ulicy Lazdijų g. 18B (Aleksotas).

D.U.K

Nie otrzymałem jeszcze zamówienia. Gdzie to jest?

Zalecamy rozpoczęcie poszukiwań od bezpośredniego kontaktu z firmą kurierską, podając numer przesyłki otrzymany w wiadomości e-mail. za pośrednictwem wiadomości e-mail od www.kobioki.lt

Czy dostawa odbywa się w dni wolne od pracy?

Dostawy nie są realizowane w święta i dni wolne od pracy.

Czy dostawa następnego dnia jest dostępna dla wszystkich produktów?

Tak, dostarczamy wszystkie produkty dostępne na stronie www.kobioki.lt w ciągu 1 dnia, jeśli zamówienie zostanie złożone przed godziną 15:00 w dni powszednie.

Jakie są godziny pracy?

Specjaliści ds. obsługi klienta www.kobioki.lt są dostępni, aby doradzać i pomagać klientom w dni powszednie od 8:00 do 16:00.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

  • Tel. Nr: +370 700 77870
  • E-mail: info@kobi.lt

Śledź nas: