Warunki dostawy i zwrotu
Towary zakupione na stronie internetowej KOBI.LT są dostarczane ze scentralizowanego magazynu zlokalizowanego w Lazdijų g. 18B, Kowno.
Jeśli złożysz zamówienie przed godziną 15:00 w dni powszednie, dostarczymy towar w ciągu 1 dnia. d. Bezpłatna dostawa dotyczy koszyka towarów o wartości powyżej 60 €.
Informacje o dostawie
Dla Twojej wygody, KOBI.LT oferuje kilka opcji dostawy:
- Dostawa do domu odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
- Dostawa do urzędów pocztowych jest możliwa za pośrednictwem firm kurierskich DPD i OMNIVA.
- Towary można również odebrać w naszym punkcie odbioru w Kownie, przy ulicy Lazdijų g. 18b (Aleksotas).
1. Wybierz najwygodniejszą metodę dostawy zamówienia.
2. Po dokonaniu płatności prosimy o przesłanie wiadomości e-mail. Otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem o przetworzeniu zamówienia.
3. Po przekazaniu paczki kurierowi otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail. wiadomość e-mail z informacjami o śledzeniu przesyłki.
Przesyłki na Litwie są dostarczane w ciągu 1-2 dni.
4. Jeśli zdecydujesz się odebrać towar w oddziale w Kownie, otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail. e-mail, gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru.
DPD |
|
---|---|
Dostawa do domu kurierem DPD. |
4 € |
Dostawa do placówki pocztowej DPD. |
3 € |
Bezpłatna dostawa koszyków o wartości powyżej 60 €. |
0 € |
Dostawa kurierem na Mierzeję Kurońską |
26 € |
OMNIVA |
|
---|---|
Dostawa do placówki pocztowej Omniva. |
2,5 € |
Bezpłatna dostawa koszyków o wartości powyżej 60 €. |
0 € |
Warunki zwrotu
- Kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży zawartej ze sklepem internetowym KOBI.LT, informując o tym Sprzedawcę na piśmie (e-mailem, wskazując zwracany produkt i jego numer zamówienia) nie później niż w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.
- Produkt wysokiej jakości można wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni tylko wtedy, gdy opakowanie jest nienaruszone.
- Używane towary wysokiej jakości nie podlegają zwrotowi.
- Termin zwrotu towarów rozpoczyna się od daty dostarczenia towarów kupującemu.
- Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący, jeżeli towar został zwrócony nie z winy Sprzedającego. Sprzedający ponosi koszty zwrotu towarów, jeśli Kupujący otrzymał towary złej jakości. Audyty jakości produktów są przeprowadzane wewnętrznie w Biokobi International UAB.
- Jeśli zwrócone towary spełniają wymogi Polityki zwrotów, pieniądze za zwrócone towary zostaną przelane na konto bankowe użytkownika nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania zwróconych towarów. Jeśli zwrócone towary nie są zgodne z polityką zwrotów, zwrot pieniędzy nie zostanie przyznany.
- Wadliwe towary mogą zostać zwrócone przedsiębiorcy poprzez niezwłoczne poinformowanie przedsiębiorcy o otrzymaniu towarów niezdatnych do spożycia za pośrednictwem poczty elektronicznej. info@kobi.lt.
- W przypadku, gdy powodem zwrotu towarów jest ich niezadowalająca jakość, Sprzedający zobowiązuje się do wymiany towarów o niezadowalającej jakości na towary o zadowalającej jakości na własny koszt lub do zwrotu pieniędzy zapłaconych za towary oraz do pokrycia kosztów dostawy i/lub zwrotu.
Warunki wymiany towarów
- Wymiana towaru wysokiej jakości może nastąpić w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru Kupującemu.
- W przypadku chęci wymiany produktu wysokiej jakości na inny, kupujący ponosi koszt zwrotu i ponownego dostarczenia produktu do kupującego.
- Towary wysokiej jakości można wymienić bezpłatnie w punkcie zbiórki w Kownie przy ulicy Lazdijų g. 18B (Aleksotas).
D.U.K
Zalecamy rozpoczęcie poszukiwań od bezpośredniego kontaktu z firmą kurierską, podając numer przesyłki otrzymany w wiadomości e-mail. za pośrednictwem wiadomości e-mail od www.kobi.lt
Dostawy nie są realizowane w święta i dni wolne od pracy.
Tak, dostarczamy wszystkie produkty dostępne na stronie www.kobi.lt w ciągu 1 dnia, jeśli zamówienie zostanie złożone przed godziną 15:00 w dni powszednie.
Specjaliści ds. obsługi klienta www.kobi.lt są dostępni, aby doradzać i pomagać klientom w dni powszednie od 8:00 do 16:00.